berenda

ساخت وبلاگ

 

محتوای آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم سنجش " هوش " ، " استعداد " و " خلاقیت " است که ابزار آن توسط متخصصان مربوط طراحی می شود . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو پذیرش دانش آموزان برای ورود به پایه هفتم مدارس تیزهوشان ، صرفا براساس نتیجه سنجش استعداد و هوش تیزهوشان داوطلبان خواهد بود . اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون سنجش استعداد و هوش تیزهوشان​ اعلام می شود . در حال حاضر اطلاع دقیقی درخصوص زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم ابتدایی 97 - 98​ در دسترس نمی باشد ولی با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98 احتمالا نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ تا نیمه اول شهریور اعلام می شود . بعد از اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم برای اطلاع از نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 97 - 98​ و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور همگام می توانید صفحه شخصی خود را مشاهده کنید و بر روی قسمت اعلام نتایج کلیک کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید . برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/456/اعلام-نتایج-آزمون-سنجش-هوش-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-97---98.html

 
berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 73 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:37

 

علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 می بایست علاوه بر مدارک ثبت نام دکتری علوم پزشکی ، دارای شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 باشند . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو سازمان سنجش و آموزش پزشکی هر ساله در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 را ذکر می کند ، که اطلاع از آن به کلیه متقاضیان این آزمون توصیه می شود . داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 هستند که دارای کلیه شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 که شامل : 1. برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر 2. واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور 3. افرادی که شاغل به تحصیل نیستند باید مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای مرتبط با رشته ثبت نامی داشته باشند . همچنین آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل نشده اند ، باید گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 31 شهریور 97 را ارائه نمایند و در صورتی که داوطلب نتواند تا تاریخ گفته شده فارغ التحصیل شود و قبول نهایی اعلام شود ، از آزمون سال 98 محروم می شود . و ... باشند . برای اطلاع از جزیئات شرایط ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/455/شرایط-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 50 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:22

 

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با ارسال مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 و دریافت کد رهگیری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پزشکی انجام می شود . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو متقاضیان باید مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را از طریق این سایت و در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به صورت فایل اسکن شده روی سایت بارگذاری کنند . توجه کنید که برای افرادی که در هنگام ثبت نام مدارک لازم ثبت نام دکتری غلوم پزشکی 98 را ارسال نمی کنند و یا ناقص ارسال می کنند ، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت صادر نخواهد شد . مدارک ثبت نام شامل عکس 4 * 3 ، اصل کارت ملی ، اصل شناسنامه و ... می باشد . برای کسب اطلاعت بیشتر توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/454/مدارک-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 48 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 12:54

 

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های وزارت بهداشت همچون داروسازی ، دندانپزشکی ، مواد دندانی و ... ، در سال تحصیلی 98 - 97 در یکی از دوره های روزانه ، شهریه پرداز ، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی می بایست در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 با مراجعه به سایت سنجش پزشکی اقدام به ثبت نام نمایند . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو چند سال است که آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در اواخر بهمن ماه از متقاضیان این آزمون ثبت نام به عمل می آورد . اگر امسال نیز همانند سال های گذشته باشد ، زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 در بهمن ماه 97 و زمان برگزاری آزمون در اردیبهشت 98 می باشد . در سال گذشته حدودا سه ماه بعد از تاریخ ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، مهلت یک روزه مجددی برای ثبت نام جاماندگان تعیین شده بود ، امسال نیز پیش بینی می شود که برای جاماندگان از ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 97 ، مهلت مجددی اعلام شود . برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www..tahsilico.com/web/articles/view/453/زمان-ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 12:40

 

بعد از ادغام کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه آزاد با کنکور دکتری علوم پزشکی دانشگاه های سراسری ، همه داوطلبان این مقطع تحصیلی باید در یک آزمون که مستقلا توسط وزارت بهداشت برگزار می شود ثبت نام و شرکت کنند . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی دکتری تحصیلیکو چند سال است که ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در اواخر بهمن ماه انجام می شود . اگر امسال نیز همانند سال های گذشته باشد ، زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 در بهمن ماه 97 و زمان برگزاری آزمون در اردیبهشت 98 می باشد . ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97  به صورت اینترنتی و در سایت سنجش پزشکی امکان پذیر است . کلیه داوطلبان رشته های دکتری تخصصی وزارت بهداشت باید در تاریخ ذکر شده با داشتن مدارک ثبت نام فرم ثبت نام کنکور دکتری علوم پزشکی 97 را تکمیل کنند . هر داوطلب باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را مطالعه کند و نسبت به انتخاب گروه آزمایشی خود اقدام کند . از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون دکتری علوم پزشکی ، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای مرتبط است . در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، کلیه شرایط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند توسط مرکز سنجش و آموز پزشکی ذکر شده است . برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/449/ثبت-نام-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 12:19

 

نتایج کنکور سراسری 97 از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار می گیرد . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو کلیه داوطلبان کنکور 97 می بایست برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 97 ابتدا به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و در قسمت راست صفحه گزینه " سراسری " را انتخاب کرده ، سپس روی لینک " سیستم اعلام نتایج آزمون سراسری 1397 " کلیک نمایند . داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه  نتایج کنکور 97 را مشاهده کنند . شماره داوطلبی هر داوطلب هم در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 و هم بر روی صندلی آزمون درج شده بود . برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97 و راهنمای تصویری آن توصیه میکنم به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنند :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/451/اعلام-نتایج-کنکور-سراسری.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 52 تاريخ : يکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت: 11:47

 

داوطلبان بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 و انتخاب رشته کنکور سراسری 97 منتظر آخرین مرحله یعنی اعلام نتایج نهایی هستند  . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو لینک اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 نیمه دوم شهریور ماه در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود . داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 97 به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند . نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور 97 به 2 روش می توان مشاهده کرد . در روش اول شماره شناسنامه و شماره داوطلبی مندرج روی کارت ورود به جلسه و یا صندلی داوطلبی لازم است و طبق روش دوم شماره شناسنامه و شماره پرونده را باید وارد کنید . اگر به شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود دسترسی ندارید می توانید در سایت سنجش در قسمت سیستم پاسخگویی ، روی لینک ارسال درخواست کلیک کرده و با حساب کاربری خود درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی را ثبت کنید . برای اطلاع از جزئیات اعلام نتایج کنکور سراسری 97 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/450/اعلام-نتایج-نهایی-کنکور-سراسری-97.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 79 تاريخ : يکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت: 11:29

 

قبل از آغاز ثبت نام کنکور 98 ، دفترچه ثبت نام کنکور 98 در قالب فایل پی دی اف بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت . به استناد از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو آنچه که همه داوطلبان کنکور سراسری 98 باید به آن توجه داشته باشند آن است که قبل از آغاز فرایند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 را به طور کامل مطالعه نمایند و از شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ، سهمیه ها مقررات وظیفه عمومی و سایر تسهیلات ثبت نامی بطور دقیق مطلع گردند . لازم به ذکر است که متقاضیان کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98 نیز می بایست برای شرکت در کنکور 98 همین دفترچه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98 را مطالعه نمایند . برای اطلاع از موارد مهم ذکر شده در دفترچه ثبت نام توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/448/دانلود-دفترچه-ثبت-نام-کنکور-سراسری.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 61 تاريخ : شنبه 20 مرداد 1397 ساعت: 13:03

 

با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان ادامه تحصیل در این مقطع می بایست در آزمون جامع سازمان سنجش شرکت نمایند . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 برای کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی من جمله دانشگاه آزاد یکسان بوده و از طریق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 98 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . کلیه مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 از طریق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 به اطلاع داوطلبان می رسد . متقاضیان می بایست پس از آماده نمودن این مدارک ، در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . با توجه به این که درج صحیح اطلاعات ثبت نامی داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در صورت مغایرت مشکلاتی را در مراحل بعدی آزمون به وجود می آورد به داوطلبان توصیه می شود با نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 به خوبی آشنا باشند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر پیشنهاد توصیه می کنم تا به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/446/نحوه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-98.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 56 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 12:09

 

از سال 96 شاهد ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد هستیم . هر چند این مسئله سردرگمی هایی را همچون بی اطلاعی از مدارک ثبت نام ارشد آزاد 98 برای داوطلبان در پی داشته ولی از مزیت هایی نیز برخوردار است که از جمله آن می توان به یکپارچه و هماهنگ بودن مراحل ثبت نام اشاره کرد . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو کلیه متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 ، مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 لازم را تهیه کرده و بر اساس آن فرم ثبت نام را تکمیل نمایند . هرچند موارد خواسته شده در این فرم شامل اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب می باشد اما کوچک ترین اشتباه در درج آن باعث بروز مشکل در مراحل بعدی آزمون خواهد شد . برای اطلاع از جزئیات مدارک لازم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/447/مدارک-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-98.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 84 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 12:02

 

امسال نیز هم چون سال گذشته ، ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 ادغام شده و یک آزمون جامع توسط سازمان سنجش برگزار می شود . بنابراین داوطلبانی که از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد 98 علاقه مندی خود را برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 98 اعلام می کنند در واقع متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 نیز محسوب می شوند . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو کلیه داوطلبان من جمله متقاضیان ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه آزاد می بایست ضمن دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 98 کلیه شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 مربوط به این آزمون را مطالعه کرده و بر اساس آن برای ثبت نام اقدام نمایند . به عبارت دیگر برای این دسته از داوطلبان دفترچه جداگانه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 مشابه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 98 می باشد . برای اطلاع از جزئیات شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/445/شرایط-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-98.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:55

 

یکی از مراحلی که متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 ملزم به انجام آن می باشند پرداخت هزینه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 می باشد . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کنکور کارشناسی ارشد 98 به صورت هماهنگ و یکپارچه برگزار شده و ثبت نام کلیه متقاضیان از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد ، داوطلبان رشته محل های دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت هزینه جداگانه ای تحت عنوان هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 نبوده و تنها با خرید یک کارت اعتباری ثبت نام کارشناسی ارشد 98 می توانند هم متقاضی رشته محل های دانشگاه های سراسری و هم دانشگاه آزاد شوند . پرداخت این هزینه که به صورت اینترنتی و از طریق یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب صورت می گیرد با مراجعه به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 امکان پذیر است . برای اطلاع از جزئیات هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 98 می توانید به سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/444/هزینه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-98.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 49 تاريخ : چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت: 12:48

 

سازمان سنجش آموزش کشور به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز کشور از طریق برگزاری آزمون های مختلف اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف می نماید . یکی از این آزمون ها که داوطلبان بسیاری را به خود اختصاص داده کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست در مهلت مقرری که توسط سازمان سنجش اعلام می شود ، ثبت نام خود را از طریق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 انجام دهند . با توجه به این که ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به صورت مجزا صورت می گیرد ، شرایط ، ضوابط و قوانین مختص خود را دارد . از این رو سازمان سنجش برای آشنایی بیش تر داوطلبان جزئیات مربوط به کلیه مراحل این آزمون را از ثبت نام گرفته تا اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 منتشر می کند . یکی از مهم ترین تفاوت های این آزمون با کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، ادغام دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 می باشد . برای اطلاع از جزئیات دفترچه فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد 97 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/443/دفترچه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 57 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 13:47

 

دانشگاه پیام نور هر ساله برای تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز کشور و ایجاد زمینه های لازم برای فراهم آوردن رقابت سالم به منظور راهیابی علاقه مندان به مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر کنکور کارشناسی ارشد که به صورت هماهنگ با کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برگزار می شود ، از طریق دوره های فراگیر نیز دانشجو می پذیرد . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو متقاضیان برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 می بایست واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 بوده و از کلیه ضوابط و قوانین این آزمون آگاهی داشته باشند . بر این اساس سازمان سنجش هم زمان با آغاز فرآیند ثبت نام ، دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را منتشر کرده و لینک دانلود آن را در سایت خود به آدرس sanjesh.org قرار می دهد . داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 آن را با دقت مطالعه نمایند . ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 احتمالا طبق روال سال های گذشته در اواخر مهر ماه صورت گرفته و هم زمان لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در سایت سازمان سنجش فعال می شود . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/inner.php?module=articles&ctype=view&cid=442&ctitle=دفترچه-ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-97.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 49 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 13:39

 

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به صورت اینترنتی و احتمالا پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 97 انجام می شود . از این رو متقاضیان می بایست در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 مراجعه کرده و فرم ثبت نام را طبق شرایط و ضوابط این آزمون تکمیل نمایند . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو برای شرکت در هر آزمونی داوطلب می بایست مدارکی را تحت عنوان مدارک ثبت نام آماده کرده و بر اساس آن ثبت نام خود را انجام دهد . از این رو سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 ، ضمن معرفی مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 ، کلیه ضوابط شرکت در این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می دهد . با توجه به این که ثبت نام داوطلبان از طریق برنامه نرم افزاری که در سایت سازمان سنجش تعبیه شده انجام می شود ، مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 فقط به منظور درج اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته و داوطلب ملزم به ارسال مدرک شناسایی یا تحصیلی خود نمی باشد . برای اطلاع از مدارک ثبت نام فراگیر پیام نور ارشد 97 توصیه می کنم به سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/441/مدارک-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-97.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 41 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 13:26

 

همان طور که می دانید کلیه مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو یکی از مراحل مهمخ ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ، پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 می باشد . مبلغ هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 پس از برآورد و بررسی کلیه هزینه های آزمون محاسبه می شود در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج شده و به اطلاع داوطلبان می رسد . برای پرداخت هزینه می بایست پس از ورود به سایت مذکور اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 نمایید . برای اطلاع از مبلغ دقیق می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/440/هزینه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-97.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 56 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 13:18

 

پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 97 داوطلبانی که جزو پذیرفته شدگان این مرحله نبوده یا به دلایل مختلف از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 جامانده اند می توانند در فرصت جدیدی که دانشگاه پیام نور در اختیار علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد قرار می دهد استفاده نمایند . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو اولین دغدغه داوطلبانم فراگیر پیام نور اطلاع از سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 می باشد .  ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به صورت اینترنتی صورت گرفته و متقاضیان می بایست برای تکمیل فرم ثبت نام به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 که همان سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می باشد مراجعه نمایند . برای اطلاع از جزئیات سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 توصیه می کنم به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/439/سایت-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-97.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 65 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 14:59

 

تحصیلات تکمیلی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیدا کرده و متقاضیان با شرکت در آزمون هایی که توسط سازمان سنجش برگزار می شود با یک دیگر به رقابت می پردازند . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را دارند می بایست واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 بوده و از تمامی شرایط عمومی ، اختصاصی ، مقررات وظیفه عمومی ، شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و شرایط مربوط به مشمولین سهمیه های رزمندگان و ایثارگران اطلاع کافی داشته باشند . شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به دو قسمت شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 تقسیم می شود . داوطلبان می توانند برای مطالعه شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98 ابتدا با مراجعه به سایت سنجش دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دانلود نموده و سپس به مطالعه آن بپردازیند . شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 شامل مواردی همچون : 1)  اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران . 2) نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران ، 3) دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی و بالاتر مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ، می باشد . برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد 97 می توانید به سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه نمایید :

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/438/شرایط-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-97.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 62 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 14:46

 

سازمان سنجش هر ساله در بازه زمانی مشخصی از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام در این آزمون از مراحل مختلفی تشکیل شده که هر داوطلب می بایست اطلاعات کافی در این خصوص را داشته باشد . به استناد از مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از اعلام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 توسط سازمان سنجش ، متقاضیان می بایست در بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام اقدام نمایند . مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 شامل : 1) مراجعه به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 2) دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 3) آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام 4) پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 که توسط یکی از کارت های بانکی عضو شبکه 5) شتاب انجام می شود . 6) تکمیل فرم ثبت نام می باشد . برای اطلاع از جزئیات بیشتر نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/437/نحوه-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور-97.html

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 54 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 12:27

 

با توجه به رشد قابل ملاحظه متقاضیان آموزش عالی کشور و محدودیت ظرفیت پذیرش در دانشگاه های دولتی ، بسیاری از داوطلبان ، علاقه مند به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشند . از آن جا که کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری از دو سال گذشته ادغام شده و تنها یک آزمون برای گزینش در دو دانشگاه برگزار می شود ، این شانس برای کلیه داوطلبان وجود دارد که با شرکت در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 98 بتوانند در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند . به نقد از سامانه مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو با توجه به ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری ، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 ، طبق روال سال گذشته اواسط آذر ماه می باشد و کلیه داوطلبان مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت سنجش فرم ثبت نام را تکمیل کنند . لازم به ذکر است داوطلبان در هنگام ثبت نام تنها باید یک کارت اعتباری از طریق سایت سنجش تهیه کنند و نیازی به اعلام علاقه مندی دیگری نیست . از شرایط اصلی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توان به داشتن مدرک کارشناسی  یا کارشناسی ارشد اشاره کرد . برای اطلاع از جزئیات ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98 می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

 

www.tahsilico.com/web/articles/view/436/ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 44 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 12:16